Kontorpavillon


En kontorpavillon kan supplere Jer med ekstra kontorpladser hvis I er ved at ekspandere, da Jeres succes har været stor, I skal have renoveret eksisterende lokaler eller ikke helt ved hvad I skal stille op med Jeres (nye) medarbejdere.

Hvor skal de placeres? Skal vi bygge til? Bygge nyt?

Så er en midlertidig kontorpavillon det helt rigtige for Jer.

Vores kontorpavilloner kan indrettes helt efter egne ønsker og behov, vi laver i samarbejde med Jer lige nøjagtig det, som I gerne vil have. I kan leje dem i kortere eller længere tid, de kan placeres næsten alle steder, tæt på, eller sammen med, eksisterende bygninger, eller bare placeret et andet sted I ønsker.

Kort sagt; så er du medbestemmende i alle processer for opstilling af Jeres nye midlertidige pavillonbygning.

Derfor skal du vælge en kontorpavillon fra Jydsk Fynsk:

Dansk virksomhed - ”Køb dansk”.

Markedets mest flexible samarbejdspartner.

Altid efter aftale og til tiden.

Indretning og tilpasning efter dit behov.

Godt standardmål til indretning kontor- og møderum.

Indeklima i top.

Totalløsninger.

Efter bygnings-reglementet for ”Midlertidige, flytbare pavilloner”.

Eksempel på et kontor indrettet i en kontorpavillon

Ring mig op

Ring mig op

    Gørtlervej 10, 7000 Fredericia

    78813318